استقبال بی نظیر از وبینار انقلاب صنعتی چهارم و تحول دیجیتال در سیستم های ساخت و تولید (با تمرکز بر فرآیند های چرخه رشد محصول )

 | تاریخ ارسال: 1400/3/18 | 

این وبینار توسط گروه پژوهشی های فناوری های نوین مرکز مطالعات اروپا در تاریخ " ۱۴۰۰/۳/۶ " از ساعت" ۱۶:۳۰ " الی " ۱۸:۳۰ " برگزار گردید.

✅🎙 سخنرانان و صاحب نظران این وبینار جناب آقایان دکتر امید فتاحی ولیلایی عضو دپارتمان ریاضیات و لجستیک دانشگاه جاکوبزبرمن آلمان ،دکتر امیر پیرایش استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه کیج فرانسه و سرکار خانم دکتر شکرانه خشخاشی مقدم عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف بودند. همچنین مدیریت نشست را سرکار خانم دکتر رویا سلطانی عضو هیئت علمی دانشگاه خاتم به عهده داشتند.

✅💡 هدف این وبینار بررسی اهمیت انقلاب صنعتی چهارم و تاثیرات آن بر ساخت وتوسعه محصول بود.یکی از بزرگترین دستاورد های حوزه توسعه محصول، امکان بومی سازی محصول و تولید شخصی سازی شده است که محصول را به بالاترین سطح توانمندی رسانده است. جهان به سمت ارائه محصولات هوشمند رفته است و می توانیم مشتریان را به این موضوع هدایت کنیم که بایستی به دنبال چه ویژگی از محصول در آینده باشند و این برای یک تولید کننده مزیت رقابتی بزرگی خواهد بود.
 

🌐 برای مشاهده گزارش کامل و فیلم وبینار اینجا را کلیک کنید.
 

📬🔆 چنانچه به موضوع خاصی علاقمند هستید حتما از طریق وب سایت مرکز، مطرح نمایید تا در وبینار های پیش رو از نظرات شما بهره ببریم.

🌐 آدرس وب سایت:    https://ces.khu.ac.ir


 




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 929 بار   |   دفعات چاپ: 229 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر